by Gabriela Tatar

Sonntag, 3. Juni 2007

How I design my teddies / Wie ich meine Teddies kreiere

One of my friends, holding one of my teddies, once asked me, how I design my teddies.
Well, I said, after the archetype of the man of my dreams:
  • A huge nose, so he can always smell what I desire,
  • Elefantous ears, so he cannot overhear anything,
  • A gigentic belly to cuddle up to,
  • Really long huggable arms,
  • Montrous feet, so nothing can knock him over and
  • Short legs, so he cannot run away from me.

Funnilly enough: when he stepped into my life, I did not recognize the man of my dreams from his physical attributes but the characteristics I connected to each attribute. :))

Eine Freundin hielt einmal einen meiner Teddies und fragte mich, wie ich meine Teddies kreiere.
Hmmm, meinte ich, nach dem Vorbild meines Traummannes:
  • eine enorme Nase, damit er immer riechen kann, was ich grade begehre,
  • elefantöse Ohren, damit er nichts überhört,
  • einen gigantischen Bauch zum Kuscheln,
  • wirklich lange Arme zum Festhalten,
  • monströse Füße, damit ihn nichts umhaut und
  • kurze Beine, damit er mir nicht davon laufen kann.

Lustig nur: als mein Traummann in mein Leben trat erkannte ich ihn nicht an seinen äusseren Eigenschaften sondern an den damit verbundenen Charakteristika. :))

Keine Kommentare: